FAQ
Wij willen u graag goed informeren. Daarom hebben wij deze lijst met veelvuldig gesteld vragen opgesteld. Mocht uw vraag niet of niet volledig behandeld worden, stuur deze dan aan ons door. Zo zorgen wij er voor dat de informatie volledig blijft, ook voor volgende bezoekers.
-
Door welke banken wordt iDEAL aangeboden?
-
Kan iDEAL internationaal gebruikt worden?
- Moet ik me ergens registreren om te kunnen betalen met iDEAL?
- Een vreemde naam op mijn bankafschrift, hoe kan dat?
- Moet ik ergens saldo storten om met iDEAL te kunnen betalen?
- Hoe veilig is iDEAL?
- Ondersteunt elke internet browser iDEAL?
- Werkt iDEAL op een mobiele telefoon?
- Hoe weet ik zeker dat ik betaald heb als ik een een betaling met iDEAL heb gedaan?
- Kan ik een iDEAL-betaling terugdraaien?
- De bestelling is niet ontvangen, maar ik heb wel betaald. Wat nu?
- Ik heb wel betaald, maar de webwinkelier zegt dat de betaling niet is ontvangen. Wat nu?
-
Er kwam een foutmelding in beeld tijdens mijn iDEAL betaling. Het geld is wel van mijn rekening gehaald,
maar de webwinkelier heeft niets ontvangen. Wat nu? - Het bedrag is 2x van mijn rekening gehaald. Wat nu?
- Wat is een TAN nummer?
- Wat betekent FTP en welk programma kan ik hier voor gebruiken?
- Overige vragen